Elf Bot NG

Forum o ElfBocie

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2009-08-21 13:18:14

Piotrek

http://img22.imageshack.us/img22/1774/adminqkp.jpg

Zarejestrowany: 2009-08-21
Posty: 24
Punktów :   

Targeting Tutorial

Jest to podręcznik na temat sposobu pracy Skierowanie elementu ElfBot NG.

Ukierunkowanie systemu może być używany zarówno przez zaawansowanych użytkowników i regularny. Można wykonać najprostszych zadań, ale również działać w miarę więcej komplikacji w razie potrzeby.

Może ona zostać użyta samodzielnie lub w połączeniu z cavebot i zostały wprowadzone w celu bardziej skutecznego zwalczania różnych stworzeń w Tibia. To pozwala na wejście, jak każdy inny potwór musi być atakowany, zbliżył się i ewentualnie strzeżony przeciw.

Dodanie nowego potwora



Aby rozpocząć, należy otworzyć okno Targeting od głównego menu bot. Kilka opcji są teraz dostępne dla Ciebie, jak wyświetlane poniżej.

Zaczniemy poprzez dodanie nowego potwora do kierowania listy.
http://img132.imageshack.us/img132/1503/monstertargeting.png

1. Kliknij na <New Monster> w liście, aby wskazać, że będzie dodanie nowego potwora do listy.
2.W polu "Name", wpisz nazwę potwora, ex: Rotworm


Powinieneś zobaczyć wejście z potworem nazwę teraz wyświetlane w polu listy teraz wskazującą na to, że zostało wykonane prawidłowo.
   
Dla każdego potwora można określić 4 różne ustawienia, które będzie zależeć od potwora HP% zakresy. Dla każdego HP% zasięgu, możesz ukierunkowanie systemu czynienia z potworem inaczej.

3. Pozostaw "Ustawienie # 1 w dziedzinie wypełnić pola ustawienie # 1 (będzie tylko jedno ustawienie)


Hrabia dziedzinie pozwala określić, na ile potworów na ekranie będzie to ustawienie zostać uruchomiony za. Aby zachować tę instrukcję proste, będziemy zostaw na "Każdy", aby wskazać, że ustawienie to będzie działać na każdej wysokości ustawić potwora na ekranie.

4. Pozostaw "Count" w polu "Każdy", aby wskazać, że kierowanie będzie wybrać ten wpis za kwotę zestaw potwora na ekranie

   
Teraz musimy wypełnić HP procentowy zakres następujące ustawienia, które mają być wykorzystane. Aby zachować tę instrukcję proste, dołożymy od 0 do 100% w HP zasięgu pola.

5. Miejsce 0 do 100% zakresu HP polu wskazuje, że następujące ustawienia mają być wykonane za kwotę KM że potwór może mieć (nie dołączyć znak%)

   
Jeżeli potwór ma żadnych specjalnych ataków, takich jak fale lub belki, umieść je tutaj, tak, że stanowisko może wybrać je pod uwagę. Należy pamiętać, że funkcja ta działa tylko w pewnych okolicznościach, które kontrolują, że ruch Twojej postaci (czytaj stanowisko opisy poniżej).

   
6. Wybierz specjalne ataki, które mogą korzystać z potworem

W "Niebezpieczeństwo Poziom dziedzinie" pozwala przypisać niestandardowych wartości od 0 do 10 dla każdego potwora ustawienie. Wartość ta jest używana na dwa sposoby. Będzie on używany przez docelowych wyboru metody, która zostanie przedstawiona poniżej. Potwora o najwyższy poziom zagrożenia będą bardziej priorytetowe, które mają być wybrane w zależności od amplitudy z "Danger" suwak. Poziom zagrożenia jest także stosowany w niektórych okolicznościach. Na przykład, jego wykorzystane w "odległości" stanowisko do najlepiej pobyt dalej od wrogów z większą "Niebezpieczeństwo poziomie", gdy krąży wokół wielu wrogów, ucieczki ślepych zaułków, itp. Coś w celu uwzględnienia jest niebezpieczeństwo, że poziomy są względne do siebie, co oznacza, że będą one miały sens tylko w wypadku wielu odmian nich udział.

7. Wybierz odpowiedni poziom zagrożenia dla potwora. Możemy użyć 0, ponieważ tylko jeden potwór jest obecny na liście

Nych kontroli przemieszczania swojego bohatera, podczas gdy obecny potwór jest kierowane. Kilka ruchu zachowań, zwany stancji, są do Państwa dyspozycji:

Dist - Away
A raczej skomplikowane stanowisko bojowników na odległość, takich jak paladins i magów. Będzie zachować pewną odległość specfied w "Zakres odległości" od docelowego, uniknąć ślepych zaułków i spróbować wybrać najlepszą ścieżkę przy pracy lub po potwory. To stanowisko unika fale / belki jeśli potwór jest skonfigurowany do tych ataków.

Dist - Zaczekaj
Tak samo jak "Dist - Away", ale będzie czekać na miejscu na potwora się shootable w zakresie określonym przez "Distance Range" opcja przed działając.

Dist - Straight
Tak samo jak "Dist - Away", ale spróbuj uruchomić w linii prostej i unikać używania diagonalnej do potwora, jeśli to możliwe.

Dist - WaitStraight
Połączenie "Dist - Prosto" i "Dist - Wait".

Dist - Lure
Tak samo jak "Dist - Away", ale będzie próbował luring potwora do ostatniego "U" (Lure) drogi, która została chodził-za pośrednictwem punktu w liście.

Dist - WaitLure
Połączenie "Dist - Lure" i "Dist - Wait".

Melee - Parry
A blisko walki stanowisko, które będą zapobiegać stworzeń z otaczających Ciebie. Będzie ona starać się zachować do 2 stworzeń na sobie przez cały czas. Jeśli więcej stworzeń blisko ciebie, będzie shuffle wokół nich i spróbuj zachować tylko 2 na sobie przez cały czas.

Melee - Reach
Pozwala dotrzeć do potworów jesteś kierowania po stronie klienta, co jest możliwe, aby zamknąć się w potwory poprzez element dziedzin (takich jak trucizna pola).

Melee - Podejście
Cele podejść w sposób ostrożny, aby uniknąć hordy potwory element pola (ogień, energia, trucizny), kręgi wokół potwory do dotknięte mniej potwory, unika fale / belki (w przeciwieństwie do Melee - Reach podejść potwory, które tylko przez najkrótszym ścieżka)

Melee - Circle
Czy zaangażować się w okrążenia wroga tylko wtedy, gdy 1sq wokół niego, aby uniknąć fal i innych stworzeń. Użyj "Chase" z trybu klienta się blisko niego.

Melee - ParryReach
Pozwala dotrzeć do potworów jesteś kierowania po stronie klienta, co jest możliwe, aby zamknąć się w potwory poprzez element dziedzin (takich jak trucizna pola). To stanowisko będzie starał się tylko do dwóch potworów atakowanie Ciebie w tym samym czasie.

Melee - ReachCircle
Czy zaangażować się w okrążenia wroga tylko wtedy, gdy 1sq wokół niego, w przeciwnym wypadku korzystanie z systemu REACH bot się blisko niego.

Melee - Strike
A stanowisko z dawnych czasów, to twarze docelowego i używa strajku zaklęcie na jej temat. Przydatne dla ujawniających niewidzialnych potworów.

Melee - ReachStrike
Dotrze wroga za pomocą bot zasięgu mechanizmu jeśli dalej niż 1sq, czy jako Melee - Strike, gdy w pobliżu.

Lose docelowa
Podejmiemy próbę tracą cel z ekranu w kierunku, gdzie go widzi potencjalne drogi ucieczki. Które mają być stosowane, jeżeli niebezpieczny liczbę potworów pojawia się na ekranie w połączeniu z innymi Stances przy bezpiecznym liczbę potworów na ekranie.

Lure docelowa
Czy nęcenie docelową do ostatniego "U" drogi skrzyżowane na ścieżkę punktu w odległości określonej w "Zakres odległości" opcji i stanąć do stworzenia tam zmarł. Aby posłużyć do stworzenia w luring zespół / multiclient polowań.

8. Wybierz żądany stanowisko do korzystania z obecnym potwora. Tutaj będziemy używać "Dist - Away" stanowisko do walki z potworem na odległość

Nie jest konieczne, aby wybrać stanowisko na przykład, jeśli chcesz używać serverside "Chase" tryb, który następuje po potwór bez potrzeby swojego bohatera, aby wykonać ruchy na jego własne. Jest to ustawienie, które można wybrać w Twoim Tibia Klient z prawej strony urządzenia. Jednakże, nie będziemy za pomocą serversided chase w tym przykładzie.

9. Pozostaw "Attack Mode" na "bez zmian", aby użyć Offsensive / Obronne / Zrównoważony i Chase / Stand ustawień wybranych w klienta.

Pożądany działania określa zestaw ataków do użytku w potwora. Pierwsze pole pozwala na wybór między "No Action", "Attack" i "Follow", podczas gdy drugie pole umożliwia określenie rune lub instant zaklęcie, które chcesz używać w potwora.

10. Wybierz żądany ataków korzystać z obecnym potwora. Tutaj będziemy używać "Attack" i "Brak działań" połączenie po prostu wykonać atak na potwora.

W niektórych przypadkach można użyć podczas walki pierścień obecny potwór; miecz pierścień podczas zabijania karzeł, energii, gdy pierścień zabicia Dragon Pana (lub, jeśli więcej niż jeden przychodzi na ekranie), a stealth ring przy zabicia "Demon Skeleton". Ty wybierasz. "Bez zmian" nie będzie usuwać wszelkie pierścionek lub miejsce w gnieździe z poprzedniego ustawienia. "Nie pierścienia" będzie usuwać wszelkie pierścień, który może mieć w pierścień gniazda i wybierając jakikolwiek inny pierścień będzie wyposażyć go, jeśli jest w jednej z otwartymi plecaki.

11. Wybierz pierścienia chcesz używać podczas walki z tym potworem. Będziemy wybrać opcję "bez zmian", bo przyzwyczajenie jest robienie jakichkolwiek pierścień pracy zwalczaniu tego potwora.

Wreszcie możesz wybrać "Loot potwora", aby polecić bot, że jest to potwór, który chcesz szabrować. Więcej informacji na temat grabieży można znaleźć w samouczku cavebot.

12. Sprawdź "Loot potwora", jak chcemy ten potwór się looted.

Ukierunkowanie systemu otwiera wiele możliwości w zakresie strategii i praktycznego użytkowania, i został zbudowany z takim umysłem. Na przykład, z niewielką kwotę konfigurację, możesz być sding demonów, a przy użyciu jego wybuchu Runes KM jest niska, aby nie odpadów jeden sd do drobnych uszkodzeń. Wystarczy experimen

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
anties.pl skuteczny komornik żółw stepowy nie chce jeść przewóz osób Holandia wywrotka Piła